torstai 27. kesäkuuta 2013

Lennä, lennä leppäkerttu







Eilen oli ihana irtiotto arjen pyörityksestä kun pääsin yksin ystäväni luokse Forever Aloe Vera- kutsuille. Tuotteet ovat minulle tuttuja (paria tuotetta löytyy oikeastaan aina kaapista) ja oli kiva päästä tutustumaan muihinkin tuotteisiin. En ollut aikaisemmin näillä kutsuilla ollutkaan.

Ostin muutaman uuden tuotteen ja nyt on kiva päästä katsomaan kuinka hyvin toimii. Ostin mm tuon huulivoiteen, joka on hyvä huulille ja käy myös esim hyttysen pistoja rauhoittamaan ja naarmuihin. Oikea monitoimivoide! (Aloe vera tuotteista minulle ihanin on Aloe Propolis creme. Mulla on ollut oikean käden iho huonossa kunnossa: ihottumaa, halkeillut jne ja tuolla voiteella olen saanut käteni todella hyvään kuntoon *kopkop*)

Kutsuilla sain ystävältäni (kutsujen emännältä) ihanan pienen kesälahjan: suloinen tiskirätti ja ystävän itse maalaama leppäkerttu. Oikein söpönen.Kiitos Sinulle.

2 kommenttia:

  1. Tästä tajusin, etten ole tainnut nähdä yhtään leppäkerttua tänä kesänä. Miten se on mahdollista! Missä kaikki kertut ovat? Tulkaa tänne, että saan lorutella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen nähnyt pari. Juuri pari päivää sitten yksi lensi käteen. Ihania, mutta kun tuli noin lähelle niin tuli kyllä kiire karistaa pois.. Oon vähän sellainen ötökkäkammoinen, siis jos ihan iholle tulevat.. :)

      Poista