maanantai 15. helmikuuta 2010

Neuleputki päällä..



Taas on valmista esiteltävää. Tein Rusinalle neuletakin. Ohje syksyn 2009 novita lehdestä. En vaan tehnyt tuota kuviota hihoihin, vaan ne on sileää neuletta. Lankana tässä novitan nalle (ruskea) ja novitan wool (oranssi). Napit vanhat. 3mm puikot. koko 68cm.

Aloin kirjaa ylös mitä valmista olen saanut. Siitä on sitten kiva katsoa vuoden lopussa mitä sitä tulikaan tehtyä..


Helmi leikkii paljon poikien kanssa. Autoilla tykkää leikkiä, pärisyttää oikein hienosti. Nyt Helmi on kuitenkin selkeesti tykästynyt nukeista. Kulkee välillä nukke kainalossa, istuu ja katselee. Välillä halaa ja silittää. Tänään sinne halailuun pääsi mun vanha Oktaavia- nukkeni.

3 kommenttia:

  1. Oi, ihana hali! Nyt onkin halittavia, uusi pupunen ja Oktaavia. Söpöä. :D
    Pitäisköhän itsekin kirjoittaa ylös, mitä vuoden aikana on tullut tehtyä... Oon aiemmin kirjoitellut muistiin, mitä joululahjoja olen tehnyt, mutta olishan se kiva nähdä kokonaisen vuoden tulokset!
    *lähtee etsimään muistikirjaansa*

    VastaaPoista
  2. Tiia, Sitä mäkin aattelin että kivahan se on sitten nähdä mitä on tullut neulottua. Voi olla että mulla taas tossa kesän aikana neulomisaika7tuotokset vähenee.. ;) <3

    tiny, Kiitos

    VastaaPoista