perjantai 26. helmikuuta 2010

Violettia




Yksi kevätmielen merkki on se että tekee mieli pitkästä aikaa lakata kynnet. Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mun ei tule lakattua niitä talvisin. Keväällä se innostus alkaa, kesällä jatkuu ja syksyllä loppuu.

Peikko heräsi taas niin peikkomaisella kampauksella. :D Ihan pörrössä koko tukka, jotenkin niin hellyyttävän näköistä. aiotaan taas leikata pojille kesätukat kunhan ilmat lämpenee eli hyvin lyhyet. Onhan ne helpot eikä aina takussa mutta jollain tavalla mun kyl tulee ikävä tota peikkotukkaa.. :)

2 kommenttia:

  1. Mulla on menossa myös hurja kynsien lakkausbuumi:D tänäänkin kävin ostamassa "muutaman" uuden lakan, ne kun oli niin herkullisen värisiä:P
    Ja aivan ihana peikkopoika,awww<3

    VastaaPoista
  2. Anna, mä oon nyt haaveillut uusista kynsilakoista, tahtoo kaikkia pirteitä värejä kesäksi! :D

    VastaaPoista