sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Tunnustus


Sain Katjalta tunnustuksen, kiitos siitä. Tehtävänä on kertoa 8 asiaa itsestään ja sitten laittaa tunnustus eteenpäin.

1. Olen unelma-ammatissani. Kotiäitinä. Muistan aina kun joskus nuorena oli siskoni kanssa puhetta siitä mitä tulee isona niin vastasin jo silloin että haluan kotiäidiksi. Olen näin onnellinen ja olen kiitollinen siitä että olen voinut olla lasten kanssa kotona.

2. Haaveilen kasvimaasta. Pienestä sellaisesta. Vähän perunaa, porkkanaa, sipulia.. Jos ei tänä kesänä sitä tule niin joskus tulee, siitä olen varma!

3. Rakastan luontoa. Maalaismaisemia.

4. Odotan kesää. Sitä vapautta. Avataan ovet aamuisin. Lapset saavat juosta pihalla aina kun tahtovat. Koirat samoin. Juoda aamukahvi ulkorappusilla aamuauringon lämmittäessä suoraan siihen. Illalla vasta ovet suljetaan ja monet mustat varpaat kipittelevät sisälle. Kenkiähän (/sukkia) ei kesällä tarvita (ainakaan ihan joka hetki) ;D

5. Meillä on kotona aina jonkin asteinen kaaos. Joka aamuisesta imuroinnista huolimatta joka nurkka täynnä hiekkaa, koirankarvoja jne. Kenkiä eteisen lattia täynnä, pyykkiä& pyykkiä, leluja ympäriinsä, tavarapinoja. Mutta ei se mitään, tämä on meidän rakas koti, kaikki kertoo elämästä.

6. kirppiksillä käyminen on kivaa! rakastan niitä löytöjä joita sieltä teen. On aina oma fiiliksensä mennä kirppiksellä, jännittää löytyykö jotain ja mitä. Nyt en ole vähään aikaan päässyt käymääm kirpputorilla ja tekisi taas kovasti mieli mennä.

7. Olin 17v kun menin kihloihin. Nykyään aviomieheni. Kesällä on 8v hääpäivä.

8. Rakastan värejä. Ne saavat näkyä vaatteissa, koruissa, kotona.

Laitan tämän tunnustuksen eteenpäin rakkaille ystävilleni: pumpsille, tinyangelille ja Tiialle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti