tiistai 8. toukokuuta 2012

Tunnustus


Sain Nirpulta jokin aika sitten tunnustuksen, kiitos siitä!
Tunnustukseen kuuluu seuraavat kolme tehtävää:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle






1. Olen 31v kotiäiti
2. Tykkään neuloa, tehdä koruja (yksinkertaisia sellaisia), askarrella. Tehdä pientä kivaa kotiin. Leipoa.
3. Koulutukseltani olen sosionomi
4. Minulla on isosisko, jonka kanssa olen todella läheisissä väleissä
5. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 14v. Syksyllä tulee 15v täyteen.
6. Kesästä tulee hieman erilainen kun ennen. Odotan sitä innolla.
7. Minulla on kaksi tatuointia. Ne ovat osa minua, minun elämää, tarinaani..

En laita tätä nyt eteenpäin, mutta kaikki te ihanat jotka täällä käytte niin napatkaa vapaasti mukaan! :)

p.s.Alemmassa kuvassa näkyvän korun (se yksinkertainen puuhelmillä ja kahdella foliosydämellä) tein eilen nopsasti. :)

3 kommenttia:

  1. kiinnostuin kohdasta 6.. mitä on tiedossa? ;)

    VastaaPoista
  2. Täällä toinen utelias... :)

    Ihanan mekon oot löytänyt, oot kyllä niin hoikka neljän lapsen äiti! <3

    VastaaPoista
  3. Pumpsi ja Juliet, Autan kesän ajan ystävää hädässä. ;)
    Juliet, kiitos <3

    VastaaPoista