lauantai 25. syyskuuta 2010

Helmin sukat





Sain eilen valmiiksi Helmin sukat. Toinen pari siis sukkasatoon :)

2,5mm puikot, lankana regian sukkalanka. 12s/puikko.

Helmillä on kova MÄ!- vaihe. Aina kuuluu MÄ! tai ITTE! ja sitten pitää antaa tytön itse yrittää. mm pukemisessa on kova mä vaihe. Siinä on sitten kestämistä jos on hoppua ja tyttö vaatii saada itse pukea, eikä siinä vielä onnistu. Mutta ihana vaihe ja ilman kiirusta niin ihanaa katseltavaa kun toinen niin kovasti yrittää. Siitä se lähtee, oppiminen. Harjoitus tekee mestarin ja sitä rataa... :))

4 kommenttia:

  1. Harjoitus tekee mestarin! Ja ihanat sukat!

    VastaaPoista
  2. Söpöt sukat! Kivan näköistä lankaa.

    Minä itte-vaihe on kyllä ihana ja raivostuttava. :)

    VastaaPoista
  3. kivat sukat :) onneksi ei meillä ole vielä tuo vaihe, vaikka välillä poitsun oma tahto on tosi vahva, ja suuttuu, jos ei mene asiat niinku tahtoo.. toisaalta, kukapa ei? ;)

    VastaaPoista
  4. tiny, kiitti

    nzqu, Kiitos. Niinpä. sitähän se on <3 Pääasiassa onneksi ihanaa! <3

    pumpsi, Minä itte-vaihetta odotellessa... ;)

    VastaaPoista