torstai 30. syyskuuta 2010

Lilaa








Tein itselleni myssyn ja kaulurin. Sopivat uusien saapikkaitteni väriin ;)

Lankana novitan chrystal. pipossa 8mm puikot, kaulurissa 12mm puikot. Ohje novitan syksy 2010-lehdestä. malli nro 20.

Eilen sain esimakua niistä kaikista tulevista "mä en haluu kouluun" aamuista. Eskariin sain lopulta pojan mutta olipahan aamu! Päivä kuitenkin pelastui kun sisko tuli tyttönsä kanssa käymään. Ja eskarin jälkeen vielä minä ja lapset ajeltiin siskon luokse, niin lapset saivat jatkaa leikkejään ja minä ja sisko juttujamme <3

Kotiin tultua huomasin että Rumpalin lenkkarin pohjassa on sormen mentävä reikä! :0 Joten ei muuta kuin kaupoille kenkäostoksille. Tuli sitten samalla ostettua joka ipanalle uudet syys/alkutalvikengät.

8 kommenttia:

  1. Ihanan muhkeat neulomukset! :)

    VastaaPoista
  2. Mä meinasin kanssa ostaa tuota Chrystalia ja ajattelin neuloa siitä pipon ja kaulahuivin. Jäi kuitenkin vielä kaupan hyllylle.

    Toissa-aamu oli meilläkin ihan kauhea. Esikoinen pisti ekaa kertaa hanttiin eskariin lähdön kanssa. Yleensä se tykkää sinne mennä, joten olin ihan ihmeissäni. Viimein kuitenkin lähti ja myöhemmin kertoi että oli vain väsynyt eikä olis jaksanut lähteä.

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja juttuja taas täällä, selailin kerralla vaikka kuinka paljon! :)

    Aurinkoisia syyspäiviä <3

    VastaaPoista
  4. tiia, kiitti :)

    miia-rebekka, Tuosta langasta saa kyllä nopeasti valmista kun niin paksua. :)

    meillä esikoisen aamutappelun syynä oli se että ei löytynyt siinä aamukiireessä oikeaa pipoa.. ;)

    juliet, Kiitos samoin! <3

    VastaaPoista
  5. Tosi kauniita neulomuksia, wau!

    VastaaPoista
  6. Onpas muhkea kauluri! Ja väri on jotenkin niin sua, ainakin tämän blogituttavuuden perusteella niin ajattelen. :)

    VastaaPoista
  7. nzqu, Hyvin oot tutustunut jo siihen mistä pidän tämän blogin kautta: kyllä, tuo on niin mun väri! :D

    VastaaPoista