maanantai 28. huhtikuuta 2014



Lauantaina olin koko päivän vanhimman pojan salibandyturnauksessa. Hienosti pojat pelasivatkin, hopeeta tuli!

Sunnuntai aamu oli ihana! Heti aamusta aurinko porotti lämpimästi. Menimme kaikki heti pihalle. Lapset leikkivät, minä ja ies istuimme ulkorappusilla ja joimme aamukahvia. Minä virkkasin. Ihanan pirteitä värejä.

Vein 5v:n kaverisynttäreille ja kävin samalla ostamassa pihakukkia. Piristävät. Toivon vaan että pysyvät hyvinä eivätkä palellu..


Haimme tytön juhlita ja jatkoimme porukalla matkaa vielä kaksiin 5v juhliin. Koko päivä oli siis yhtä juhlaa!


Tänään lähden poliisilaitokselle hankkimaan uutta passia. Eipä tässä muita matkoja ole tiedossa, kuin pari Tallinnan reissua, mutta niihinkin se passi tarvitaan .. :)


Aurinkoista viikkoa!

4 kommenttia:

  1. Onnea pojille! Hieno saavutus!!
    Voimassa oleva passi pitää ainaa olla...tiedä häntä milloin aina tarvitsee. Minulla vielä vanhanajan passi...voimassa 2016 asti..:)
    Ihanan värisiä kukkia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Joo, kyllä sitä passi täytyy olla :) mun oli mennyt vanhaksi viime syksynä, nyt vihdoin sain hommattua uuden :))

      Poista
  2. kaikkea ihanaa puuhailua teillä. Onnea pojalle mitallista!

    VastaaPoista