lauantai 14. elokuuta 2010

Minun!



Pitäähän sitä näin kolmenkympin kynnyksellä hemmotella itseään ostamalla kaikkea kivaa Itselle.. ;)
Mun vaan oli pakko saada tämä uusi kirja. Olen ilun blogia lueskellut ja neuleita ihaillut joten pakkohan tämä kirja oli saada.
Eilen kirjaa selailin ja tosi ihania neuleita! Vähän sellasia vaativia että näillä unilla ja järjenjuoksulla en ala niitä heti tekemään mutta jätän päähäni ajatuksia muhimaan ja joskus kyllä teen noita ihania neuleita. Nyt nautin siitä kun selailen kirjaa ja katselen kauniita kuvia upeista neuleista. ;)

Tässä yksi esimerkki nykyisestä järjenjuoksusta.. Koin yksi päivä imetysdementiaa parhaimmillaan: Olin hetken lasten kanssa kotipihalla. Sitten huomasin että mulla on vaan toisessa jalassa kenkä... :D

Kyllä se on aina niin ihmeellistä seurata lasten kasvua ja kehitystä. miten nopeasti ihan pienenstä vastasyntyneestä tulee ympärilleen katseleva pieni ihminen.. Varsinkin aamuisin Rusina hymyilee kovasti meidän muiden jutuille/lauluille ja nyt viime päivinä on alkanut myös juttelemaan. Liikuttelee suutaan, työntää kieltään ulos ja ääntelee. Se on jotain niin suloista... <3

2 kommenttia:

  1. Mä ostin myös viikko sitten tuon kirjan (en ole vielä ehtinyt mainita siitä blogissani...). Se on kyllä ihana, kauniita sukkia ehkä ekaksi siitä tekisin. Ja hintakin oli kerrankin kohtuullinen suomalaisen Kirjakaupan normaalihintoihin verrattuna!

    Imetysdementia ja äitiaivot olisivat kyllä oman kirjan arvoinen juttu. Hauskoja sattumuksia riittäisi varmasti ihmisillä kerrottavaksi. Onneksi olit sentään vaan kotipihassa yksikenkäisenä. :D

    VastaaPoista
  2. nzqu, kirjassa on paljon upeita töitä, joskus sitten koitan tehdä. :) Ihan totta, kyllä sitä on kuullut mainioita juttuja mitä pikkulasten äidit ovat toilailleet.. :D

    VastaaPoista