perjantai 17. syyskuuta 2010

Naurua





Pari päivää sitten Rusina nauroi ensimmäistä kertaa ääneen. Peikon leikit ne nauratti. Kyllä noi sisarukset on aina ne parhaat naurattajat. <3

Eilen olin poikien ja äitini kanssa sirkus finlandiassa. Poikien eka kerta sirkuksessa ja munkin edellisestä kerrasta on aikaa! Oli kyllä upea elämys sekä lapsille että aikuisille. Oli ihmetystä, naurua, taputusta. Paljon puhuttavaa jälkeen päin.

Tiedättekös sen ärsytyksen tunteen: On innostunut mieli. Tietää mitä haluaa neuloa. On malli, on lanka. Mutta sopivia puikkoja ei ole/löydy... Niin mulle kävi. Voi ahdistus! ;D No, onneksi on noi lähes kymmenen eri työtä puikoilla kesken joten kyllä mä neulomista keksin siksi ajaksi kunnes puikot löytyy/ostan. :D

5 kommenttia:

  1. Mulla on aina virkkuukoukut kadoksissa, ne osaavat piiloutua paremmin kuin puikot. Kaikenlaisia kokoja puikkoja ja koukkuja olen hamstrannut kyllä, että sopivat pitäisi löytyä - periaatteessa. :) Useimmiten käy kyllä niin, että ne puikot ovat kiinni jossain keskeneräisessä työssä...

    VastaaPoista
  2. se tunne on kyllä inhoittava, mulla on aika puikot kadoksissa...puikkoja on vaikka kuinka paljon, muttei ikinä mitä tarvii!!!Samoin virkkuukoukku on aina hukassa! Pitäis kehitellä jokin paikka niille, ettei aina tarvis ettii.

    VastaaPoista
  3. nzqu&tiny, joo, useimmiten tarvittavat puikot on kiinni jo jossain työssä. Siks joitain puikkoja pitääkin olla useammat kuin vain yhdet :))
    Mulla on puikkopussi, mutta eihän niitä puikkoja tule aina sinne laitettua... :P

    VastaaPoista
  4. Oi, sirkus! Mä käyn joka vuosi Sirkus Finlandiassa, se on ihana. Vuodesta 2000 oon käynyt eli tänä vuonna oli 11. kerta peräkkäin :)

    Aurinkoista alkavaa viikkoa :)

    VastaaPoista
  5. juliet, tosta voisikin ottaa perinteen. kyllä se niin upea elämys oli! :) kiitos samoin! <3

    VastaaPoista