tiistai 10. joulukuuta 2013

Pikkujouluissa



Eilen olin tyttöjen kanssa ystävän luona pikkujouluissa. Tytöillä olalla uudet isin tuomat laukut. Minulla kaulassa tuliaisena tuotu ihana pehmoinen (ja niin mun värinen!) kaulahuivi. (Pojat saivat DC pipot)

Ystävä oli hommannut jokaiselle pienen paketin. Glögiä, herkkuja. Joulukoristeita, ihana talvinen maisema.

Minulla oli päälläni uusi harmaa pitkä neule (ostin tosiaan viikonloppuna neuleita kaksi, kun hyvässä tarjouksessa olivat. Minulta puuttui sellasia perusneuleita ja nyt tuo harmaa kolahtaa neuleissa). Ranteessa uudet rannekorut. Kilisevät kivasti yhteen, kummipoikakin sen huomasi kun kävi välillä kilisyttelemässä korujani :))

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä! :) Kaikki olivat iloisia lahjoistaan. Ja isin kotiinpaluusta.

      Poista
  2. kiva kun kävitte <3 ja ihanat tuliaiset saitte :D

    VastaaPoista
  3. Kadehdin tuota "hienosteluasi" Tarkoitan etten itse viitsi minkäänmoisesti laittautua, edes extra koruin.
    Korvikset, sormukset ja kaulakorut ne vakiovarusteet, muut jemmautuvat laatikoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen aina rakastanut koruja. Myös niitä näyttäviä. Ihan jos on vaan kotipäivä niin en laittele oikeastaan mitään koruja (no ne ainaiset sormukset yms on toki) mutta jos vähänkin menen johonkin niin rakastan sitä että saa valkata kivat korut päälle :D

      Poista