maanantai 13. toukokuuta 2013

Äidille




Meillä oli ihana äitienpäivä. Äitienpäivä aamu kotona oli lyhyt. Heräsin itse kuudelta herätyskelloon. Puoli seitsemältä herättelin lapset joilta sain ihania lahjoja ja halauksia. Sanat: Rakastan äitiä lämmittivät niin. Ihanat aarteeni, ne kalleimmat lahjat. Omat lapset.

Seitsemältä pappa haki tytöt heille leikkimään serkkutyttöjen kanssa. Puoli kahdeksalta minä ja pojat istuimme autossa matkalla esikoisen jalkisturnaukseen, joka jatkui lauantailta. (eskarilaisen samainen jalkisturnaus kesti vain yhden päivän, lauantain) Samassa turnauksessa siskonpoika, joten serkut saivat välillä touhuta keskenään ja minä ja sisko kannustaa ja jutella.

Turnaus meni hienosti. pelaamisen riemua! Meille tuli kaksi voittoa, kaksi tasapeliä ja kaksi häviötä. Esikoinen teki turnauksessa kolme maalia, useampia syöttöjä ja sai yhdessä pelissä vihreän kortin. (fair play- kortti) Lopuksi kaikki saivat vielä mitalin.

Turnauksen jälkeen haimme tytötkin kotiin ja menimme anopille kakkukahville jossa myös muuta sukua. Lasten serkkuja.

Vietimme koko päivän pihalla. Meidän pienin ihailee niin kovasti isoa serkkutyttöä (16v) ja voi miten suloisesti he kulkivatkin käsikädessä kun menimme kävellen (minä, lapset ja tuo serkkutyttö) leikkipuistoon.

Leikkipuistossa koimme kesän riemuja. Lapset ottivat kengät ja sukat pois ja miten ihanalta kaikki pienissä varpaissa tuntuikaan. Minä innostuin  keinumaan pilviin asti, koskakohan olen viimeksi niin kovasti keinunut! Ihanaa!

Kotimatkalla poimin tyttöjen kanssa valkovuokkoja, katselin metsää, peltoja (mietin mielessäni että jos nämä rakennetaan täyteen taloja niin sitä en kestä!), nautin kuitenkin siitä mitä näin. Kuuntelin lintujen laulukonserttia ja olin niin onnellinen siitä hetkestä.

(äidilleni annoin äitienpäivälahjaksi Itse tehdyn tiskirätin jämäpuuvillalangoista ja ostin kaulakorun)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti